ورسک چت

[cb:blog_page_title] ...::آدمی از جنس خاک::...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
...::آدمی از جنس خاک::...
نوشته شده در شنبه 7 اسفند 1391

ورسک چت

بازدید : 462
نویسنده : STERATOOS

سلام ! امیدوارم خوب باشید . منم خوبم یه کوچولو تغییر هم کرده اینجا : پارسال وقتی دلم می گرفت می نوشتم اما الان دیگه نه ...

 

خوب چند روزیه دارم به یه چیزی فکر می کنم : یه این که همه ی آدم ها یه چیزای مشترک دارن ( به غیر از یه عده ی کم که اونم به خواست خداست ) : دست ، پا، گوش ، لب ، بینی ، چشم ، عقل و قلب . نقاش همه اون ها یکی هستش و از جنس بلور ، شیشه و طلا و مروارید نیستند همه از خاک آفریده شدند . خوب پس چرا فرق می کنند .

 

داشتم به این فکر می کردم اگه قلب یکی رو بشکنم چی می شه ؟

فهمیدم یه نا هماهنگی بین بنده های خاکی خدا به وجود می یاد قلب من سالم و قلب اون شکسته و چقدر بد !!!

 

به این فکر می کردم توی این دنیا هر کس که بخواد به اون بالا بالا ها برسه  کسی که کنارش ایستاده رو نا دیده می گیره یا اینکه خردش می کنه یا اینکه به نعمت خدا تهین می کنه و عقل اون رو نادیده می گیره . همه ی ما عقل داریم بعضی وقت ها  موقعیت ما باعث می شه نتونیم از خودمون دفاع کنیم و از عقل و فکرمون درست استفاده کنیم.

 

به این فکر کردم اثر انگشت همه ی ما با هم فرق می کنه هیچ کدوم از آدم ها شبیه هم نیستند . روزها و شب ها با هم فرق می کنند . همه برای زندگیشون یه هدف دارن و یه راه رو انتخاب می کنن حتی صدای آدم ها نوع لبخند اشون ، دلیل ناراحتیشون . برق چشماشون . آرزوهاشون ...

 

نمی دونم چرا به این ها فکر کردم اما به نظرو جالب اومد بهتر از کارای الکی بود ....

خوب آخرین باری که آپ کردم شهریور 86 بود . امیدوارم منو فراموش نکرده باشید .

فعلا ...






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: